Не знаєте, де взяти витяг з реєстру речових прав? Звернувшись в нашу приватну нотаріальну контору на Оболоні в Києві ви зможете отримати всю необхідну інформацію по вашому об'єкту нерухомості.
Як отримати витяг?
Громадяни, звертаючись до нотаріуса, часто задають питання: де взяти витяг з реєстру речових прав, якщо загубився старий?
Об'єктивно кажучи, власник об'єкта нерухомості може отримати витяг тільки один раз - при первинній реєстрації права власності на об'єкт або ж при переході до нього такого права. Наприклад, при покупці, міні, отриманні в дар, у спадок і т.д.
Що можна отримати взамін витягу?
Існує ще один різновид документа, в якому відображаються відомості, що містяться в Реєстрі. Цей документ називається інформаційною довідкою. Тим не менше, багато хто по-старому також називають її витягом, що створює деяку плутанину.
Отримати таку інформаційну довідку в паперовому вигляді можна в Києві в нашій нотаріальній конторі на Оболоні. У ній будуть відображені всі дані, що стосуються вашої нерухомості.
Які потрібні документи, щоб отримати у нотаріуса витяг з реєстру речових прав у вигляді інформаційної довідки?
У найбільш загальному випадку для того, щоб отримати витяг з реєстру речових прав нотаріус попросить надати: паспорт та ідентиф.код власника нерухомого майна.
А також - документ, що підтверджує право власності. Власне, саме тому виданий він може бути тільки особі, яка є безпосереднім власником.
_______________________________
Не знайшли в цій статті відповідь на своє питання або хочете отримати додаткову консультацію з питань отримання «витягу»? - телефонуйте за номером 098-000-333-5.
Нотаріус в Києві на Оболоні надасть безкоштовну консультацію по всіх основних питаннях.